جلساتی محرمانه برای حل مشکل سینما آزادی

۵ م دیماه ،

سینماپرس- گروه سینما/ با توجه به اتفاقات روزهای قبل طی جلساتی در مورد ادامه تحریم سینما آزادی و یا صدور پروانه نمایش برای این سینما تصمیم گیری می گردد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شنیده ها حاکی از آن است که سید ضیاء هاشمی؛ رئیس شورای صنفی، حبیب کاوش؛ سخنگوی شورا و رضا سعیدی پور؛ مدیر سینما آزادی در جلسه ای مشغول بررسی شرایط برای تصمیم در مورد ادامه فعالیت این سینما می باشند.

گویا وزیر ارشاد شب قبل جلسه ای با رئیس شورای صنفی داشته و در آن خواستار رفع تحریم سینما آزادی شده است اما به سبب پافشاری بعضی صنوف برای ادامه تحریم از جمله کانون پخش کنندگان، انجمن تهیه کنندگان مستقل و جامعه صنفی تهیه کنندگان هنوز تصمیمی در مورد این سینما اتخاذ نشده است و البته با اتمام جلسه امروز احتمالا نتیجه ادامه فعالیت سینما آزادی مشخص می گردد.

سینما آزادی چندی پیش از سوی شورای صنفی نمایش به سبب تخلف در اکران فیلم ها و عدم نمایش بعضی از فیلم های دارای پروانه خواست تحریم شده بود که به خواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت خود ادامه داد و برای دومین بار به سبب تکرار اختلافات قبل به خواست شورای صنفی مجددا تحریم شد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۴۸۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.