جلسات تعاملی دولت و مجلس علنی برگزار شود

۳۰م دیماه ،

دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: مطلوب است که جلسات رئیس جمهور با نمایندگان مجلس برای اخذ نتیجه بهتر به صورت علنی و شفاف برگزار شود.

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در  ارتباط با تعامل دولت و مجلس اظهار داشت: نفس تعامل سران قوا با توجه به   پیشنهاد‌های مقام معظم رهبری در این رابطه   برای نظام و مردم مفید خواهد بود.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت بیان کرد: مطلوب است که جلسات رئیس جمهور با نمایندگان مجلس  برای اخذ نتیجه بهتر به صورت علنی و شفاف برگزار شود.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی طی هفته اخیر گفت: اگر در آن جلسه به نمایندگان مجلس نیز اجازه طرح مباحث در نزد رئیس‌جمهور داده می‌شد، مطمئنا این جلسه بازتاب بهتری داشت؛ لذا در جلساتی که رئیس جمهور به صورت خصوصی با نمایندگان برگزار می‌کند شایسته است که رئیس مجلس نیز در راستای تعامل فکری سران قوا حضور پیدا کند.

صیامی پیرامون برنامه‌های حزب متبوع خود در انتخاب سال ۹۲ اظهار داشت: با توجه به اینکه حزب حامیان ولایت در پی حضور مستمر در انتخابات است، سعی داریم بر مبنای “جاذبه در حد اعلاء و دافعه در حد ضرورت” به عنوان یکی از مؤثرترین تشکلات در عرصه انتخابات فعالیت کنیم.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با اشاره به اینکه دعوت از سران اصولگرا نظیر باهنر، ابوترابی و لاریجانی در دستور کار جلسات این تشکل‌ قرار دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و جلسات جبهه حامیان ولایت برای انتخابات سال آتی به صورت مستمر و سازماندهی شده در حال انجام است و قصد داریم تا دیداری با آیت‌الله مهدوی کنی در این راستا داشته باشیم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.