جلسه انتخاباتی باهنر سه شنبه برگزار می‌شود

۱فروردین ۱۳،

رئیس ستاد انتخاباتی باهنر گفت: اولین جلسه ستاد انتخابات باهنر در سال جدید، سه شنبه ۶ فروردین برگزار می‌شود.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت: اولین جلسه ستاد انتخابات مهندس باهنر در سال جدید، سه شنبه ۶ فروردین با حضور اعضای ستاد برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی باهنر بیان کرد: جبهه پیروان نیز فعالیت‌های انتخاباتی خود را در زمینه شوراهای شهر و ریاست جمهوری پی می‌گیرد و آقای بادامچیان به عنوان رئیس کمیته انتخابات شورای شهر و دیگر اشخاص از مجموعه تشکل‌های مربوطه در این امر فعالیت دارند.

وی با اشاره به  گزینه‌های پینشهادی جبهه پیروان (آل اسحاق، متکی، باهنر، پورمحمدی) تصریح کرد: چارچوب و استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان که یکی از آن‌ها “تعامل، همراهی‌،همکاری” با دیگر داوطلبین اصولگراست به کاندیداهای مورد نظر جبهه عنوان شده تا فعالیت‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.

کوهکن در ادامه با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده بر اساس فرمایشات “مقام معظم رهبری” مبنی بر اینکه “رئیس جمهور آینده باید دارای نقاط قوت امروز منهای ضعف‌های امروز رئیس جمهور‌ی باشد اظهار داشت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بسیار متین و منطبق بر موازین اعتقادی بیان شده است.

وی افزود: فردی را که به عنوان رئیس جمهور بر می‌گزینیم باید به حکم انصاف و عدل و مبانی دینی ویژگی‌های مثبت و منفی او را ارزیابی کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان گفت: از جمله نقاط ضعفی که رئیس جمهور آینده باید از آن مبری باشد تک‌روی ، بی‌توجهی به محور قانون، تصمیم گیری‌های منبعث شده از فکر فردی است.

وی گفت: رئیس جمهوری که معتقد به کار و خرد جمعی باشد، می‌تواند لطمه‌هایی از خود محوری به کشور وارد شده را جبران کند.

کوهکن بیان کرد: رییس جمهور آینده نباید بر خلاف برنامه‌های بلند مدت اقتصادی و کلان کشور مسیری را انتخاب کند که نقطه مقابل چارچوب های اقتصادی قرار گیرد .

وی با تاکید بر ویژگی مدیر و مدبر بودن یک رئیس جمهور بیان کرد:مدیر و مدبر بودن یعنی مدبرانه عمل کردن در راستای پایین آوردن هزینه های اداره امور کشور است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید از لحاظ سیاسی پختگی کامل را داشته باشد و با اتکا به عقلانیت هزینه اداره کردن امور کشور را به حداقل برساند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.