جلسه ای مخصوص جریمه تیم ها

جلسه فنی مسابقات جام باشگاه های بسکتبال آسیا عصر امروز در هتل محل اقامت تیم ها برگزار شد و تنها نکته مهم این جلسه جریمه تمام تیم ها به بهانه های مختلف بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه عصر امروز آسیا آشور گلمحمدی، نصرت الله جعفریان و حمیدرضا صمدزاده به نمایندگی از ایران شرکت داشتند و در پایان موفق به حذف جریمه ۲۵۰۰ دلاری مهرام به خاطر تاخیر درارسال اسامی ۲۴ نفر ابتدایی شدند. گویا تیم مهرام به موقع اسامی را ارسال کرده بود و کپی ایمیل ارسال شده نیز این موضوع را اثبات کرد.
در این جلسه تیمهایی که در ارسال اسامی ۱۲ نفر نهایی تاخیر داشتند نیز ۲هزار دلار جریمه شده و تاخیر در ارسال طرح لباس تیم نیز ۱۵۰۰ دلار جریمه به همراه داشت.
جریمه مهرام به خاطر تاخیر ماهانتیم بسکتبال مهرام به خاطر تغییر نام دو بازیکن در مجموع ۶۶۰۰ دلار جریمه پرداخت.
این جریمه به خاطر تغییر نام اوشین ساهاکیان و اصغر کاردوست بازیکنان کمکی ماهان بود که با کشمکشهای ماهانی ها و تاخیر در اعلام موافقت برای حضور این دو بازیکن در مسابقات جریمه فوق گریبان مهرام راگرفت.پیراهن بازیکنان مغولستان از یک شماره گذاری شده بود!حرکت مغولها در شماره گذاری پیراهن بازیکنان این تیم از حاشیه های جالب جلسه امروز بود. در حالی که در ورزش بسکتبال رسم بر این است که لباس بازیکنان از عدد چهار شماره گذاری شود تیم مغولستان پیراهن بازیکنانش را از یک شماره گذاری کرده بود و پس از تذکر مسئولان آسیا مجبور به تغییرشماره ها شد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.