جلسه بررسی مسائل مربوطه به پالایشگاه آناهیتا با حضور رحیمی برگزار شد

۱۲م دیماه ،

جلسه بررسی مسائل مربوطه به پالایشگاه آناهیتا به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و تصمیماتی برای تسریع در راه‌اندازی این پالایشگاه اتخاذ شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی پالایشگاه آناهیتا را یک پالایشگاه استراتژیک برای کشور دانست و گفت: در این طرح دولت باید به عنوان حامی سهامداران حضور داشته باشد و زیان‌های احتمالی سرمایه‌گذاران را جبران کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آینده این پالایشگاه آینده‌ای روشن است، خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور سهامداران و بخش‌های مربوطه شد تا راهکارهای ایجاد امکاناتی در اطراف پالایشگاه برای سوددهی به سرمایه‌گذاران بررسی شود.

در این جلسه مدیر عامل شستا، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیر عامل صندوق بازنشستگی وزارت نفت که سهامداران اصلی این پروژه می باشند نظرات و دیدگاههای خود را مطرح کردند.

مدیران عامل بانکهای صادرات، ملی، ملت، تجارت و صنعت و معدن نیز که در این جلسه حضور داشتند، اعلام کردند که با تشکیل کنسرسیوم بانکی در تامین سرمایه‌های مورد نیاز این پالایشگاه مشارکت خواهند داشت.

در این نشست همچنین راهکارهای سرعت بخشیدن به عملیات راه‌اندازی پالایشگاه آناهیتا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز در این راستا اتخاذ شد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.