جلسه رضازاده و المپیکی ها به نتیجه نرسید

۳۱فروردین۱۳،

خبرآنلاین: رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز (شنبه) جلسه ای را با ملی پوشان این رشته برگزار کرد. این جلسه البته در پایان به نتیجه ای نرسید.

 در حالی که اختلاف ها در اردوی تیم ملی وزنه برداری به اوج خودش رسیده، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز جلسه ای را با المپیکی در محل فدراسیون برگزار کرد تا تعاملی رو در رو با آنها داشته باشد. او که هفته قبل در پایان مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان اعلام کرد که از اتفاقات پیش آمده در اردو تیم ملی به هیج عنوان راضی نیست و تصمیم دارد به صورت کاملا جدی با ملی پوشان بحث کند، امروز همه آنها را دور هم جمع کرد تا دو طرف به توافق متقابلی برسند. اگرچه پایان این نشست نتیجه خاصی به همراه نداشت و حسین رضازاده به اصرار از ملی پوشان خواست تا هر آنچه کورش باقری می گوید را عملی کنند. نکته ای که چندان به مذاق ملی پوشان شیرین نیامده است.

این در شرایطی است که هفته قبل کوروش باقری مربی تیم ملی و بهداد سلیمی در برنامه زنده تلویزیونی «وقت اضافه» درگیری لفظی شدیدی را علیه یکدیگر آغاز کردند و حالا باید دید که آیا حسین رضازاده با مدیریت خود به اختلاف های به وجود آمده پایان می دهد و یا این اختلافات وارد فاز تازهی خواهد شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.