جلسه سران گروه‌های مخالف سوریه جهت آزادی گروگان‌های ایرانی برگزار می‌شود

۲۸ آبان ،

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فردا عده‌ای از سران گروه‌های مخالف سوریه و مقامات سوریه در تهران جلسه دارند که در این جلسه یکی از مسائل مطرح آزادی گروگان‌هاست و امیدواریم منجر به این اتفاق شود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، علاءالدین بروجردی شامگاه دیشب با حضور در منزل سه خانواده گروگان ایرانی در تحولات سوریه که از شهر سیرجان بودند ضمن قدردانی از صبر و مقاومت این خانواده‌ها اظهار کرد: تمام گروگان‌ها در سلامتی کامل می باشند و آخرین عکسی که از آنان دریافت شده نشان‌دهنده این موضوع است.

بروجردی با بیان اینکه با تأسی از حضرت زینب (س) صبر پیشه کنیم، تصریح کرد: نظام اسلامی از هیچ تلاش و کوششی که منجر به آزادی این زائران اسیر است، فروگذار نمی‌کند و ما مرتب به دنبال رایزنی سیاسی برای نجات آنها هستیم.

بروجردی تصریح کرد: نظام اسلامی تمام ظرفیت خود را برای آزادی این اشخاص به کار گرفته است و فردا هم نمایندگان عضو کمیسیون امنیت مجلس برای مذاکره به ترکیه و قطر که به گونه‌ای با گروگانگیران در تماس می باشند مسافرت می‌کنند و ما امیدواریم به زودی در جشن استقبال و آزادی آنان شرکت کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تحولات در منطقه و حمله به نوار غزه را نقشه از پیش طراحی شده آمریکا عنوان کرد و افزود: بعضی کشورهای منطقه هم با این طرح همراهی کرده‌اند تا به گونه‌ای بر‌خلاف محاسبات آنان نقاط حساس را رژیم صهیونیستی بزند و مقاومت و حماس نتواند قدرتی را علیه صهیونیسم داشته باشند.

شهباز حسن‌پور، نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس که اقدام به دیدار با خانواده گروگان‌های حوادث سوریه کرده است، اظهار کرد: امید است وزارت امور خارجه هم تمام تلاش را برای آزادی گروگان‌ها انجام دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.