جلسه فوری اوباما جهت افزایش امنیت سایبری

۲۶م اسفند ،

فاوانیوز: رئیس جمهور آمریکا با ده‌ها مدیرعامل شرکت‌های بزرگ این کشور جلسه‌ای برقرار کرد تا از حمایت آنها برای قانون تازه امنیت فضای سایبری اطمینان حاصل کند
جلسه فوری اوباما با مدیران عامل شرکت‌ها برای افزایش امنیت سایبری

“باراک اوباما”(Barak Obama) رئیس جمهور آمریکا با ده‌ها مدیرعامل شرکت‌های بزرگ این کشور جلسه‌ای برقرار کرد تا از حمایت آنها برای قانون تازه امنیت فضای سایبری اطمینان حاصل کند و قابلیت آژانس‌های دولتی، شرکت‌های تجاری و اشخاص را در مقابل آسیب‌پیذیری شبکه‌های رایانه‌ای افزایش دهد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایتنا، این جلسه پشت درهای بسته در کاخ سفید و یک روز پس از آن برگزار شد که مدیران ارشد سازمان اطلاعاتی آمریکا در مجلس سنای این کشور اخطار دادند حملات سایبری و جاسوسی‌های دیجیتالی با اهداف تروریستی صورت گرفته است و مهم‌ترین تهدید برای امنیت ملی آمریکا محسوب می‌شود.

آنها توضیح دادند که حملات تازه و گسترده‌تر در راه است و در کنار آنها سرقت‌های دیجیتالی و ربودن مالکیت‌های معنوی به یک مشکل همه‌گیر برای آمریکا تبدیل شده و این کشور را در معرض خطرات جدی قرار داده است.

مدیران عامل در جلسه‌ای که با رئیس جمهور آمریکا برگزار کردند توضیح دادند که غالب حملات اینترنتی از جانب کشورهای روسیه و چین ترتیب داده می‌شود.

لازم به ذکر است که سازمان پلیس مرکزی فدرال آمریکا موسوم به FBI هم‌اکنون در حال انجام بررسی‌های گسترده است تا صحت این قضیه را مشخص کند و عامل اصلی حملات گسترده به این کشور را بیابد.
 

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.