جلسه مدیر جدید مس با قاسمپور

رئیس جدید هیأت مدیره تیم مس کرمان طی جلسه ای با ابراهیم قاسمپور خواهان اطلاعات بیشتر از وضعیت این تیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در زمان انتخاب اسفندیاری به عنوان رئیس هیأت مدیره تیم مس در اردوی ترکیه به سر می برد و گنجعلی خانی، مدیرعامل مس نیز در سفر حج حضور داشت از این رو فرصتی برای تشکیل جلسه و آشنایی وجود نداشت. از این رو به محض بازگشت تیم مس از اردوی ترکیه، طی سفری از تهران به کرمان رئیس هیأت مدیره باشگاه با ابراهیم قاسم پور تشکیل جلسه داد. در این جلسه گنجعلی خانی نیز حضور داشت.

قاسمپور در این نشست دستاورد اردوی ترکیه را تشریح کرد و طرفین در مورد ادامه برنامه مذاکره کردند.

گفتنی است، اسفندیاری اخیرا جایگزین داوری رئیس هیأت مدیره باشگاه مس شده است و قصد دارد کلیه امور را بدست بگیرد.

*هنوز هم منتظر تغییر مدیریت در مس باشید

مسئولان کارخانه مس در نظر دارند هرطور شده گنجعلی خانی را برکنار کنند. در آخرین روزهای فصل قبل صحبت از تغییرات مدیریتی در مس کرمان بود و حتی موجب جدایی داوری از هیأت مدیره مس کرمان شد. حالا نیز هنوز زمزمه های تغییر مدیر عامل به گوش می رسد. به نظر می رسد پرونده حذف همچنان در کارخانه باز است.

به این ترتیب باید گنجعلی خانی را از حالا حذف شده دانست و منتظر مدیر جدید بود.

بیش از این رئیس کارخانه مس در تهران صحبت از احتمال تغییرات مدیریتی زده بود، حتی شنیده می شد تلاش های بسیاری برای حذف گنجعلی خانی شده است اما در نهایت با تغییر رئیس صندوق بازنشستگی که اعضاء هیأت مدیره را تشکیل می دهند داوری یا مقامی بالاتر رسید و اسفندیاری جانشین وی شد اما هنوز هم صحبت از تغییرات و زمزمه هایی از جدایی وی به گوش می رسد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.