جلسه نظارت ستادی پایگاه امام حسین (ع) برگزار شد

جلسه ستادی پایگاه امام حسین (ع) اوقاف تهران با حضور فرمانده بسیج مرکز مقاومت استانداری برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران جلسه نظارت ستادی به منظور نظارت بر عملکرد پایگاه مقاومت امام حسین (ع) با حضور سرهنگ ابوالفتحی فرمانده بسیج مرکز مقاومت استانداری تهران به همراه جمعی از اعضای بسیح در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان تهران تشکیل شد .

بنابراین گزارش سرهنگ ابوالفتحی فرمانده بسیح استانداری با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن ارج نهادن به ارزش‌های بسیج و نیروهای بسیجی اعلام داشت: با برگزاری این جلسات توانایی‌ها و عملکرد اعضای شورای پایگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باعث پویایی و افزایش توان نیروهای بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… خواهد شد.

ابوالفتحی در بخشی از سخنان خود با اشاره به امتداد دفاع مقدس در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گفت: در گذشته دشمن مشخص و در روبروی ما با خاکریز مشخص به جنگ می‌پرداخت اما الان دشمن در همه عرصه‌ها و با چهره ناشناخته در کنار مردم در حال جنگ و تلاش برای تخریب نظام مقدس اسلامی است که این وظیفه همه آحاد ملت به‌ویژه بسیجیان را سنگین تر می‌کند.

وی نقش عملکرد یکساله پایگاه مقاومت امام حسین(ع) را مثبت ارزیابی نمود و افزود: حضور همکاران بسیجی اعم از خواهران و برادران در عرصه‌های مختلف نظام نشان پاسداشت و حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است در ابتدای جلسه اعضای شورای پایگاه امام حسین (ع) گزارشی از روند فعالیت‎ها و عملکرد صورت گرفته در سال ۹۰ ارایه نمودند که مورد توجه حاضرین واقع شد و در ادامه راهکارهایی برای برنامه های آتی ارایه شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.