جلسه نهایی متسو و رویانیان به پایان رسید

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد رویانیان و متسو دقایقی قبل آخرین جلسه خود را هم به پایان رساندند. متسو که دیشب به تهران آمده، همان شب گذشته اولین جلسه‌اش را با مدیرعامل پرسپولیس برگزار کرد. او صبح امروز هم یک جلسه با مدیرعامل پرسپولیس در مورد مسائل مالی برگزار کرد و ظهر امروز به اتفاق رویانیان به ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

آن‌ها پس از بازدید از ورزشگاه درفشی‌فر، دوباره تشکیل جلسه دادند تا صحبت‌های نهایی را انجام دهند. جلسه آن‌ها دقایقی قبل به پایان رسید. خبرنگار خبرآنلاین که در محل برگزاری این جلسه حضور داشت، خبر داد که رویانیان دقایقی قبل جلسه را ترک کرد. به نظر می‌رسد این آخرین جلسه رویانیان با متسو باشد. آن‌ها در چند جلسه‌ای که داشته‌اند، در مورد مسائل مهم و کلیدی صحبت کرده‌اند.

فعلا اخبار حکایت از این دارد که متسو به نیمکت پرسپولیس بسیار نزدیک شده است. البته رویانیان هم نشان داده برای انتخاب سرمربی تیمش با مربیان متفاوتی جلسه می‌گذارد. او پیش از انتخاب دنیزلی هم با چند مربی از جمله اریکسون جلسه برگزار کرده بود. مدیرعامل پرسپولیس در حال حاضر علاوه بر متسو، یک گزینه خارجی دیگر را هم در نظر دارد که اگر با متسو به توافق نرسد، با آن گزینه مذاکرات جدی انجام می‌دهد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.