جلسه هماهنگی مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۲:۰۱:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- جلسه هماهنگی مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات با حضور آقامیر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، جلسه هماهنگی مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، معاونین و مدیران ورزشی مناطق ۲۲گانه برگزار و طی آن درخصوص چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه و بررسی مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این مراسم آقامیر به بیان نکاتی درخصوص برپایی بهتر مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات برای حضار پرداخت.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران هدایت ورزش به کوچکترین بخش کلانشهر تهران – محلات- را در جذب افراد به ورزش و توسعه ورزش شهروندی بسیار موثر خواند.
وی برگزاری المپیاد ورزشی محلات را برگ زرینی در کارنامه ورزشی شهرداری تهران بیان کرد و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همفکری مسئولین ورزش این مراسم هرچه بهتر برگزار شود.
در ادامه این نشست معاونین و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران نیز پیرامون مسائل و مشکلات فراروی برگزاری المپیاد ورزشی محلات و چگونگی انجام برنامه های پیش بینی شده صحبت کردند.
این نشست با اظهارات مدیران ورزش آقایان و بانوان مناطق ۲۲گانه و ارائه گزارش از برنامه های در نظر گرفته شده برای مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات ادامه یافت.
گفتنی است مسابقات ورزش محلات آقایان در سال۹۱در بیش از ۲۱ رشته ورزشی شامل رقابتهای ویژه اقشار، مسابقات مناسبتی نظیر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و … و رقابتهای ورزش محلات بانوان در سال جاری در بیش از ۱۸ رشته ورزشی شامل رشته های توپی، آبی و … و نیز رقابتهای ویژه معلولین برگزار می شود.
شایان ذکر است جلسه هماهنگی مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات ۲۴ اردیبهشت ماه در محل آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۴۰۱۳۵۷۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.