جلسه هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان تهران با وزیر کشور برای انتخاب استاندار

فروردین ۱۴۰۳

نماینده مردم تهران در مجلس از دیدار مجمع نمایندگان استان متبوع خود با منتخبین شورای شهر چهارم دربارهٔ موضوع “انتخاب شهردار ” خبر داد و گفت: هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان این استان قرار است نشستی با وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار تهران برگزار کند.

“زهره طبیب‌زاده” نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دیدار مجمع نمایندگان استان تهران با منتخبین شورای شهر چهارم خبر داد و گفت: این نشست ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر امروز (چهارشنبه ۶ شهریور) در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.   
 
وی در ادامه افزود: بررسی موضوع انتخاب شهردار تهران، معیارهای انتخاب شهردار و همچنین ورود به مصادیق از محورهای این نشست است.   
 
نماینده مردم تهران همچنین در خصوص ورود مجمع نمایندگان این استان به موضوع انتخاب استاندار تهران نیز اظهار داشت: با توجه به مشغله کاری وزیر کشور در مرحله انتخاب استانداران کشور، در جلسه هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران تصمیم گرفته شد که هیئت‌رئیسه این مجمع با استنتاج از نماینگان این استان به  نمایندگی از ۳۰ نماینده استان تهران جلسه‌ای با وزیر کشور داشته باشد و در خصوص انتخاب استاندار تهران با وزیر کشور رایزنی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.