جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون تشکیل گردید

۲۳م اسفند ،

جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون ساعت ۱۳ روز۲۱ اسفند ماه جاری با حضور کلیه اعضای هیات رئیسه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار گردید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: اول آقای محمد رضا پوریا ریاست فدراسیون گزارشی از عملکرد سال ارائه  نموده و سپس در مورد بیست سومین دوره مسابقات بدمینتون دهه مبارک فجر که با حضور ۲۰ کشور صاحب نام بدمینتون برگزار گردید اظهار داشت مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور  جناب آقای دکترمحمد  عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان ومراسم افتتاحیه این رقابتها نیز با  حضور آقای دکترحمید سجادی معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید که حضور وزیر محترم و معاونت محترم  سبب خرسندی اهالی ورزش  بدمینتون گردید .

آقای پوریا افزود: حضور سوراساک دبیرکل کنفدراسیون بدمینتون آسیا به مدت چهار روز در ایران نشان از اهمیت و جایگاه بالای این مسابقات در سطح بین المللی داشت.

سپس اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود را در مورد برنامه ریزی فدراسیون و همچنین تقویم ورزشی سال ۹۲ را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.

سپس آقای ابو الفضل  مهاجر دبیر فدراسیون و سرکار خانم فریبا  مددی نایب رئیس بانوان این فدراسیون گزارشی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۱ و همچنین اردوهای استعداد یابی که در استانها برگزار گردید را به هیات رئیسه اعلام نمودند.

در این نشست آقای پوریا رئیس فدراسیون اعلام نمودند امسال برنامه ریزی و اردوها در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید بیشتر مد نظر می باشد و همچنین بر حضور تیم دختران و پسران در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال ۲۰۲۴ تأکید کردند. /زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.