جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اوضاع سوریه و کشتار مسلمانان میانمار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از جلسات ویژه کمیسیون متبوعش بمنظور بررسی و رسیدگی به کشتار مسلمانان میانمار و اوضاع داخلی سوریه با حضور وزیر امورخارجه در روز سه‌شنبه (سوم مردادماه) برگزار خواهد کرد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تشکیل جلسات ویژه برای بررسی و پیگیری موضوع بحران سوریه و میانمار خبرداد و گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه‌شنبه (سوم‌مردادماه) جلسه ویژه‌ای برای بررسی و پیگیری موضوع اوضاع داخلی سوریه و کشتار مسلمانان میانمار با حضور علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که بر اساس تصمیم مجلس روزهای سه‌شنبه جهت رسیدگی به دستور جلسات کمیسیون‌ها اختصاص داده شد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، موضوع کشتار مسلمانان میانمار و سکوت جوامع حقوق بشر و همچنین اوضاع داخلی سوریه و دخالت‌های بیگانگان را بررسی خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار داشت: ماحصل این نشست به صورت موضع رسمی کمیسیون امنیت ملی به دستگاه دیپلماسی کشور ابلاغ خواهد شد و قطعا در موضع‌گیری دستگاه دیپلماسی کشورمان تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.