جلسه کمیسیون شوراها با نمایندگان و دبیران کل احزاب سیاسی کشور

۱۰م دیماه ،

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از جلسه این کمیسیون با نمایندگان و دبیران کل احزاب سیاسی کشور، در یکشنبه هفته آتی (۱۷ دی‌ماه) خبر داد.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون احزاب در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و ورود این کمیسیون به جزئیات این طرح، گفت: براین اساس یکشنبه هفته آتی (۱۷ دی‌ماه) اعضای کمیسیون شوراها میزبان، نمایندگان و دبیران کل احزاب سیاسی کشور خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه قانون احزاب فعلی نیازمند بازنگری است، افزود: با توجه به این مسئله کمیسیون در نظر دارد تا در تدوین قانون جامع احزاب، نظرات و پیشنهادات صاحبنظران این حوزه اعم از احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب را دریافت نماید.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه اصلاح قانون احزاب نزدیک به ۵۰ ماده دارد، تصریح کرد: اعضای کمیسیون تا کنون ۴ بند از ماده ۱ این طرح اصلاحی را بررسی و تصویب کرده‌اند و به گمانم بررسی این طرح در کمیسیون سه هفته به طول انجامد، که پس از اتمام بررسی‌ها، این طرح برای قرار گرفت در نوبت صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.