جلسه کمیسیون آموزش با وزیر اطلاعات به یکشنبه آینده موکول شد

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه عصر امروز این کمیسیون که قرار بود با حضور وزیر اطلاعات برگزار شود به یکشنبه آینده موکول شد.

عطاالله سلطانی‌صبور نماینده مردم رزن در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر که جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات که قرار بود با حضور “سیدمحمود علوی”، وزیر اطلاعات تشکیل شود به زمان دیگری موکول شد، گفت: وزیر اطلاعات به سبب مشغله کاری نتوانستند در جلسه امروز کمیسیون آموزش حضور پیدا کند و ضمن عذرخواهی از اعضای کمیسیون مقرر شد یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون حضور یابند.
 
وی در ادامه افزود: به همین سبب اعضای کمیسیون امروز میزبان معاونین وزارت اطلاعات بودند و دغدغه‌های نمایندگان نسبت به انتصابات وزارت علوم به معاونین وزارت اطلاعات منتقل شد تا از طریق آن‌ها نیز به وزیر و وزارت اطلاعات و دولت منتقل شود.
 
عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: کما اینکه نمایندگان قبلا هم طی نامه‌ای به “دکتر روحانی” نسبت به انتصابات وزارت علوم انتقاداتی داشتند که در صحن علنی هفته قبل بهارستان قرائت شد.
 
سلطانی صبور ادامه داد: سوال نمایندگان این بود که اشخاصی که در وزارت اطلاعات پست گرفته‌اند، آیا از طریق وزارت اطلاعات استعلام شده‌اند یا خیر، که قرار شد پس از بررسی‌ها به کمیسیون آموزش پاسخ دهند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.