جلسه کیانوش عیاری با ناجی هنر / تکیلف «خانه پدری» روشن می‌شود

چندی پیش سعید منتظرالمهدی مدیر موسسه ناجی هنر گفته بود مشکل آخرین فیلم کیانوش عیاری یعنی «خانه پدری» به وزارت ارشاد مربوط می‌شود و نه ناجی هنر.

 

از این رو  جلسه‌ای چهار نفره با حضور کیانوش عیاری، سعید سلطانی تهیه‌کننده فیلم، سردار بهمن کارگر معاون اجتماعی نیروی انتظامی و منتظرالمهدی برگزار شد و طرفین در این جلسه درباره راه‌های حل مشکل «خانه پدری» و ایجاد راهکار برای اکران آن بحث کردند.

 

در این دیدار پیشنهاداتی از سوی عیاری به مسئولان ناجی هنر ابلاغ شد و آن‌ها هم از عیاری فرصت خواسته‌اند تا حدود یک هفته تا ۱۰ روز درباره این پیشنهادات فکر کرده و سپس نتیجه را به این کارگردان ابلاغ کنند.

 

با همه این‌ها اگر اتفاق غیرمنتظره رخ ندهد تا پایان هفته آینده وضعیت نمایش «خانه پدری» مشخص خواهد شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه پدری» با مشارکت ناجی هنر تابستان سال ۸۹ در سه اپیزود آغاز شد. فیلمی که مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی،‌ بهناز جعفری، مینا ساداتی و نازنین فراهانی در آن بازی کردند. این پروژه آذر ۸۹ با پایان فیلمبرداری به مراحل فنی رسید.

 

با اتمام تدوین در دی‌ماه آن سال و ساخت موسیقی، مخاطبان فیلم‌های عیاری چشم‌انتظار دیدن این فیلم تاریخی اجتماعی بودند که مقاطعی از تاریخ ایران را به تصویر می‌کشد. اتفاقی که هنوز فرصتش فراهم نشده ‌است.

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد داد حدود سه دقیقه از این فیلم حذف و نقش نیروی انتظامی و کلانتری در پایان آن پررنگ‌تر شود، اما عیاری زیر بار این حذف و اضافه شدن‌ها نرفت و سرنوشت فیلم منوط به تصمیم‌گیری وزارت ارشاد و ناجی هنر است. 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.