جلوه‌های ویژه بصری سریال «مختارنامه» بررسی می‌شود

۰۱م آذر ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/ جلوه های ویژه بصری سریال «مختارنامه» با حضور امیرسحرخیز در برنامه زنده «برخط» در شبکه آموزش سیما بررسی می گردد.

به گزارش سینماپرس، برنامه زنده «برخط» که مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه می دهد به مناسبت ایام محرم با عنوان بررسی جلوه های ویژه فیلم تاریخی و دینی سریال «مختارنامه» روی آنتن شبکه آموزش می رود.

در این برنامه، امیر سحرخیز، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای و بصری این مجموعه و آرش برهمن به عنوان کارشناس برنامه حضور خواهند داشت.

بررسی جلوه های ویژه بصری و رایانه ای سریال «مختارنامه» در برنامه «برخط» امشب و فرداشب ساعت ۱۸:۳۰ به طور زنده بر روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود ،ضمن پخش پشت صحنه هایی از روند ساخت این سریال، نقش و کارایی جلوه های ویژه در آثار تصویری تاریخی،مذهبی مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین به مناسبت ایام محرم در برنامه فردا پنج شنبه ۲ آذر، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در فضای وب با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

براساس این گزارش، برنامه زنده «برخط» به تهیه کنندگی مجید یوسفی هر شب با موضوع خاص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه آموزش پخش می گردد.

انتهای پیام/ع.ت  – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۶۱۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.