جلوه هایی ازمراسم غبارروبی ضریح مطهر حضرت معصومه توسط نمایندگان مجلس

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار کرد.

* ۳۶۰ نفر از خانواده نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ۳۵ خبرنگارن پارلمانی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شرکت کردند.

* نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پوشیدن لباس های ویژه تنظیف حرم مطهر و با در دست داشتن شمعدان، آیین عطرافشانی و غبار روبی را برگزار کردند.

* بسیاری از زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) که از شهرهای مختلف برای زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به قم آمده اند، به صورت ناگهانی با نمایندگان شهرهای خود مواجه شده و مشکلات خود را با انها در میان می گذاشتند. بسیاری از نمایندگان نیز به سخنان مردم گوش داده و نامه های انان را دریافت می کردند.

رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از مراسم غبار روبی با حضور بر سر مزار بزرگان دینی و شخصیت های برجسته حوزوی در حرم مطهر با احترام به مقام شامخ مرجعیت، به قرائت فاتحه پرداختند.

*نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حرم مطهر همراهی می کردند.

* علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانی در مراسم غبار روبی گفت: از حضرت امام رضا (ع) نقل شده است که یکی از هشت درب بهشت در قم می باشد و این نشان می دهد که این مدینه، مورد توجه حق تعالی است. وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امید است با دست پر از نظر معنوی از این شهر به محل کار خود مراجعه کنید.

لاریجانی تصریح کرد: از حضرت معصومه(س) بخواهیم مشکلات کشور که در این شرایط سنگین است، حل شود.

۷۴۰۱/۱۵۳۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.