جلوه های عاشورا در منطقه ۱۶ به تصویر کشیده می گردد

۰۱م آذر ،

شهردار منطقه ۱۶ گفت: جلوه های هنری عاشورا با استفاده از پتانسیل های جشنواره شمسه در حوزه نقاشی و هنرهای تجسمی در سرای محلات ۹ گانه آماده استقبال از شهروندان علاقمند به هنرهای تجسمی است.

سید محسن اسدی، شهردار منطقه ۱۶ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، ماه عزاداری سالار شهیدان برنامه هایی با مضمون عاشورا و با محوریت آموزه های دینی امام حسین (ع) در منطقه ۱۶ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جلوه های هنر عاشورا، عنوان برنامه ای است که شهروندان منطقه ۱۶ می توانند با استفاده از توان و سرمایه های موجود در جشنواره شمسه به ایفای هنرمندی در زمینه هنرهای تجسمی در سرای محلات ۹ گانه این منطقه بپردازند.

وی افزود: مسابقه نقاشی و عکاسی نیز با محوریت عزای امام حسین (ع) در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است که در پایان به نفرات برگزیده جوایر ارزنده ای اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با حضور خانواده معظم شهدا و در مراسمی با عنوان گردهمایی مسئولان عاشورایی که با هدف تجلیل از شهدای عملیات کربلا برپا خواهد شد از خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه ۱۶ تجلیل خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.