جلوگیری از حضور ایران در ژنو ۲ با هدف ترویج پروژه اسلام هراسی

۲۸اردیبهشت،

سفیر سابق ایران در چین گفت: بحران داخلی سوریه مسئله‌ای میان رژیم غاصب صهیونیستی و جهان اسلام است که در این میان غرب با فرافکنی درصدد ممانعت از حضور نمایندگان جهان اسلام در کنفرانس ژنو ۲ است.

“جواد منصوری” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به کارشکنی‌های غرب برای عدم حضور ایران در کنفرانس ژنو ۲، گفت: دولت‌های اروپایی و آمریکایی  با تداوم خصومت‌ورزی‌های دیرینه خود علیه ایران به هبچ یک از حقوق کشورمان در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پایبند نیستند.
 
 وی با بیان اینکه هر مسئله‌ای که در منطقه با ایران مرتبط باشد مورد مخالفت غرب قرار می‌گیرد، افزود: غرب به سرکردگی آمریکا همواره با کارشکنی‌های خود در منطقه به مخالفت علیه کشورمان  می‌پردازد.
 
 سفیر سابق ایران در چین تصریح کرد: بحران داخلی سوریه امروزه مسئله‌ای میان رژیم غاصب صهیونیستی و جهان اسلام بوده که در این میان غرب با فرافکنی درصدد است تا از حضور هریک از نمایندگان جهان اسلام در کنفرانس ژنو ۲ ممانعت ورزد.
 
منصوری با تاکید بر اینکه غرب به این مهم پی برده که بسیاری از بحران‌ها و مسائل منطقه بدون حضور ایران به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: غرب  تا در راستای ممانعت از حضور جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای همواره در تلاش بوده تا با وقت‌کشی و  از طریق مسیرهای تازه این مسئله را به تاخیر اندازد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به حضور روسیه در این کنفرانس، خاطرنشان کرد: شرکت روسیه و دیگر کشورهای همسو با اهداف مصالحانه جمهوری اسلامی ایران در نشست بین‌المللی ژنو ۲ تنها در جهت توجیه افکار عمومی برای عدم حضور کشورمان در این کنفرانس است.
 
انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.