جلوگیری از ورود محموله ۲۰۶ به ایران

ممتازنیوز : خط تولید خانواده ۲۰۶ در ایران خودرو در حالی تا توقف کامل فاصله‌ای ندارد که بعضی منابع آگاه از وارد نشدن یک پک ۴۰ هزارتایی از قطعات این خودرو به کشور خبر می‌دهند. بر همین اساس دولت فرانسه از خروج این محموله از گمرک فرانسه، که پیشا خریداری شده بود جلوگیری نمود.

این اتفاق در حالی رخ داد که چنانچه این محموله وارد کشور می‌شد ممکن بود بازار این خودرو با تعادلی نسبی مواجه شود، زیرا با این قطعات امکان ساخت ۴۰ هزار دستگاه ۲۰۶ و تزریق آن به بازاری که این خودرو در آن طلا شده است وجود داشت.
۲۰۶ که می‌توان گفت از پرطرفدارترین خودروهای تولید کشور است، بعد از قطع رابطه پژو با ایران با افت تولید شدیدی همراه شد. تا آنجا که به‌رغم اعلام همیشگی مسوولان ایران خودرو مبنی بر داخلی‌سازی ۹۰ درصدی این خودرو، افت تولید این خودرو تا آنجا ادامه پیدا نمود که می‌توان گفت خط تولید آن متوقف شده است. به نظر می‌رسد جلوگیری از وارد شدن این محموله به ایران اقدامی در جهتی افزایش فشارها و محدودیت‌های بین‌المللی بر ایران است. به هر صورت وارد شدن این محموله به کشور آخرین همکاری ایران و پژو محسوب می‌شد که فعلا روی زمین مانده است. حال با وجود این اتفاق امید کسانی که چشم‌انتظار ورود این محموله بودند تا خودروی ۲۰۶ خود را دریافت نمایند، رو به ناامیدی است و بازار خودروی ۲۰۶ می‌رود که بیشتر به اوج خود برسد.

دنیای اقتصاد

طبقه بندی: اخبار مهم, قیمت و خبرها خودرو   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۶ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , قیمت ۲۰۶, محموله ۲۰۶


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.