جلیقه‌های انفجاری خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی

جلیقه‌های انفجاری خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی

جام جم آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جلیقه های انفجاری تولید غرب و صهیونیست ها خطرناکتر از سلاح های کشتار جمعی است و سازمان ملل متحد نیز باید ممنوعیت کاربرد جلیقه های انفجاری را با قاطعیت در دستور کار قرار دهد.

سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در مورد نقش دولت انگلیس در اقدامات تروریستی اخیر گفت: افسر انگلیسی دستگیر شده در فرودگاه کابل باید در دادگاه های بین المللی مورد تعقیب قرار گیرد.

وی که به مناسبت شبهای قدر در جمع کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح سخن می گفت، با اشاره به اینکه جلیقه های انفجاری تولید غرب و صهیونیست ها خطرناکتر از سلاح های کشتار جمعی است، افزود: سازمان ملل متحد نیز باید ممنوعیت کاربرد جلیقه های انفجاری را با قاطعیت در دستور کار قرار دهد.

عضو شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: چند صد سال است که انگلیسی ها بین مسلمانان و سایر مذاهب تفرقه به راه انداخته و با نشر اکاذیب منافع خود را دنبال کرده اند و این بار همه دنیا و مذاهب اسلامی باید بدانند که جلیقه انفجاری که با فناوری پیچیده تهیه می شود، فقط تولید صهیونیست ها و انگلیسیهااست.

وی با بیان اینکه این دو کشور با وقاحت حقوق بشر و بین الملل را نقض می کنند ادامه داد: انگلیسی ها و صهیونیست ها باید نسبت به ترورهای کور با جلیقه های انفجاری در عراق، افغانستان، پاکستان و ایران پاسخگو باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: غرب پس از استفاده از سلاح اتمی و سلاح های شیمیایی و میکروبی امروز برای پنهان کردن چهره خود جلیقه های انفجاری در اختیار گروه های تکفیری می گذارد و با آنها در خصوص انفجار اماکن مورد نظرشان قرارداد می بندند.

وی افزود: این جلیقه ها در جنگ به کار برده نمی شود بلکه در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و خون اشخاص بی گناه و زنان و کودکان بر زمین ریخته می شود.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: آمریکا، غرب و صهیونیست ها باید بدانند این اتفاق ممکن است در کشورهای خودشان رخ دهد و با جلیقه های انفجاری دست ساز خودشان گرفتار شوند.(باشگاه خبرنگاران)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.