جلیلی از نظر مثبت اعضای فراکسیون نسبت به برنامه‌های رضایی خبر داد

۲۱اردیبهشت،

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به جلسه بعدازظهر یک‌شنبه مجمع عمومی این فراکسیون با محسن رضایی یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، گفت که سایر جلسات این فراکسیون با بعضی از کاندیداها به بعد از بررسی لایحه بودجه در مجلس موکول شد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به آغاز بررسی لایحه بودجه ۹۲ در صحن علنی مجلس و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر، قرار بر این شد تا جلسات مجمع عمومی فراکسیون با بعضی از کاندیداهای احتمالی به بعد از بررسی بودجه در صحن موکول شود.

او افزود: طبیعتا در آن زمان شورای نگهبان نظر خود را دربارهٔ صلاحیت کاندیداها اعلام کرده است و آن زمان نمایندگان با فراغ بال بیش‌تری می‌توانند به بررسی برنامه‌های این کاندیداها بپردازند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد جزییات جلسه مجمع عمومی این فراکسیون با محسن رضایی گفت: در این جلسه آقای رضایی گفتمان غالب و برنامه‌ها و انگیزه‌ی ورودش به انتخابات را تشریح کرد که به نقل از‌ی ایشان توسعه، داشتن رویکرد عدالت مبتنی بر شرایط منطقه‌یی و استانی گفتمان غالبش است.

جلیلی ادامه داد: در این جلسه آقای رضایی برنامه‌هایش را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، حوزه پولی، ساختارها و رفتارها و بحث‌های فرهنگی مطرح کرد، سپس اعضا دیدگاه‌ها و سوالات خود را مطرح کردند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: جمع‌بندی جلسه بر این بود که اعضا نظر مثبتی نسبت به برنامه‌ها و نقطه‌نظرات آقای رضایی داشتند؛ چرا که ایشان برنامه‌محور در دوره‌ی انتخابات قبلی و فعلی می باشند و گفتمان‌شان مبتنی بر اعتدال است. مجموع این موارد سبب شد که اعضا رویکرد مثبتی نسبت به آقای رضایی از خود نشان دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.