جلیلی: امروزه خط تردید در برابر خط ایمان و امید قرار گرفته است

۲۰خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایطی که دشمن از مقاومت کشور مستاصل شده است، عده‌ای می‌خواهند با ایجاد تردید و تخریب، کشور را از مسیر پیشرفت منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، سعید جلیلی عصر با حضور در سالن شهید بهشتی مشهد در میان ۸ هزار نفر از هواداران خود با تبریک به مناسبت حلول ماه شعبان گفت: خوشحالم که در اولین روز از ماه شعبان در کنار مضجع شریف رضوی و در پایتخت معنوی ایران حضور یافتم.

وی با اشاره به این‌که پیشرفت ملت در ۳۴ سال قبل مدیون پیروی از ولایت بوده است، اظهار کرد: امروزه دو خط مهم در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. خط ایمان و امید که براساس آموزه‌های اسلامی است و دیگری خط تهدید و تخریب و تحریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این‌که امروز باید در عرصه‌های مختلف حماسه خلق کنیم، تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس در تاریخ ما درخشان و در اوج قله است. ما باید با ایمان به خدا، اسلام ناب و باور به مردم در سایر عرصه‌ها نیز حماسه خلق کنیم.

جلیلی گفت: امروز در موقعیت حساسی قرار داریم کسانی می باشند که می‌خواهند اکنون که دشمن از مقاومت ما مستاصل شده است و در شرایطی که ما به پشت خیمه‌های دشمن رسیده‌ایم، با ایجاد تردید، ما را دچار تزلزل کند.

وی افزود: هنر امام و شهدا این بود که با دو عنصر خدا و مردم‌باوری قدرتی در عرصه بین‌المللی خلق کردند که امروز در برابر تمام جهان ایستاده است.

جلیلی با بیان این‌که در حال حاضر در مقابل تمام اراده‌ها، اراده ملت ما قرار گرفته است، گفت: عده‌ای بودند که می‌خواستند در چند سال قبل شاه و صدام را در کشور نگه دارند، اما ملت ما تحت پیروی از گفتمان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

این کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: همه می‌خواستند که ما هسته‌یی نشویم، اما امروزه ما یکی از ۱۰ کشور هسته‌یی دنیا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از حق هسته‌یی، دفاع از تمامی حقوق ملت است. ایران با دفاع از این حق خود به دشمنان این درس را داد تا در سایر حقوق ملت ما طمع نکنند.

جلیلی با بیان این‌که امروز جوانان ما باید حماسه آفرین باشند، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه رییس جمهور و دولت آینده این است تا تفکر و سازوکاری که ۳۰ سال قبل در جبهه‌ها برای پیروزی به کار گرفته شد، امروز به وزارتخانه‌ها بیاورند.

وی با اشاره به اینکه نباید به پیشرفت‌های حداقلی اکتفا کنیم، اظهار کرد: کسانی که فکر می‌کنند بدون عدالت پیشرفت حاصل می‌شود، به سرابی بیش فکر نمی‌کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و اصلاح ساختار اداری کشور شرایطی را ایجاد کنیم تا وقتی مردم به اینگونه مراکز مراجعه می‌کنند، احساس کنند به یک پناهگاه آمده‌اند نه اینکه دچار نگرانی شوند.

جلیلی با اشاره به بیست‌وچهارم خردادماه و خلق حماسه سیاسی توسط مردم گفت: مردم باید در روز جمعه با انتخاب فرد اصلح، کلید حماسه اقتصادی را به رییس جمهور آینده بدهند تا او بتواند با استفاده از ظرفیت‌های کشور، حماسه بزرگ اقتصادی را رقم بزند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.