جلیلی برگ برنده ملت ایران در همه عرصه‌ها است

۰۲خردادماه،

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: همان گونه که دشمنان در عرصه هسته‌ای به برکت خون شهدا، مقام معظم رهبری و فرماندهی بزرگ چون جلیلی از کوچکترین تعرضی به حقوق ملت ناامید شدند امروز هم با ریاست جمهوری جلیلی دشمنان از همه امیدهای خود نا امید خواهند شد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اولین همایش انتخاباتی اعضای این ستاد که عصر امروز در ورزشگاه افراسیابی برگزار شد با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد روز تبلور مقاومتی ما است سالها پیش مردی سیه دل چشم طمع به این سرزمین دوخت و با حمله نظامی به خاک پاک کشورمان تصور می کرد که می تواند ذره ای از خاک این کشور را جدا کند.

باقری ادامه داد: اما بسیجیان این ملت به فرماندهی همت‌ها، باکری‌ها و شهدای بزرگ دیگر اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشورمان جدا شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که ما در یک پیچ تاریخی هستیم ادامه داد: دشمنان سودای تقابل با ملت ایران را دارند اما پیشرفت ما در تمام عرصه‌ها آنها را ناامید کرده است.

وی تصریح کرد: امروز ما یک برگ برنده داریم این برگ برنده یکی از همرزمان همت و خرازی است برگ برنده ما در همه عرصه ها یکی است و آن هم سعید جلیلی است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: همان گونه که دشمنان ما در عرصه هسته‌ای به برکت خون شهدا، مقام معظم رهبری و فرماندهی بزرگ همچون جلیلی از کوچکترین تعرضی به حقوق ملت ناامید شدند امروز هم با ریاست جمهوری جلیلی دشمنان از همه امیدهای خود ناامید خواهند شد و دیگر هیچ طمعی به این سرزمین نخواهند داشت.

باقری تاکید کرد: رای به جلیلی رای به یک فرد جانباز فرمانده دریادل مذاکره کننده هوشمند و مقاوم نیست بلکه رای به ایران پیشرفته مستقل اسلامی و نمونه است.

وی ادامه داد: آمادگی اجرای منویات مقام معظم رهبری را که مبتنی بر ایران اسلامی برمبنای تفکر گفتمان انقلاب اسلامی است را داریم و طی ۲۰ روز آینده برای معرفی این دور گرانبها به ملت از هیچ ÷وششی فروگذار نمی کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی اظهار داشت: سعید جلیلی مردی است که صرفا براساس تکلیف به این میدان آمده است و هیچ یار و بنه ای در اختیار ندارد و برای انجام رسالت سنگین به میدان آمده است و ما هم وظیفه داریم وی را در این راستا یاری کنیم.رض

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.