جمالی: دشمن به بهانه کرونا به دنبال سلب آرامش مردم است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دشمن به بهانه کرونا به دنبال سلب آرامش کشور است گفت: مردم مطمئن باشند مسوولان در کنارشان هستند آنها هم پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

محمد جواد جمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی می‌خواهد همه مسائل اجتماعی ما را به موضوعی امنیتی تبدیل کند. نمونه آن را در اظهارات پامپئو دیدیم که چطور درباره وضعیت کرونا در کشور ما دخالت کرد یا این که ترامپ طوری درباره کرونا در ایران صحبت کرد که انگار یادش رفته آنها ما را تحریم دارویی کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان از طریق فضای مجازی می‌خواهند مردم را بترساندند سوال این است که چطور آمار سایر کشورها را اعلام نمی‌کنند. کشورهایی که موارد فوتی‌شان به دلیل ابتلا به کرونا بیشتر از ما بوده است. اینها نشان می‌دهد هدف دشمن سلب آرامش مردم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر این که باید کرونا در حد خودش دیده شود توضیح داد: باید افراد فنی مشخصا پزشکان متخصص در امور عفونی و ریوی و آنهای که آموزش های لازم را دیدند در توصیه به مردم اولویت دارند نباید افراد غیر متخصص در این حوزه اظهار نظر کنند.

جمالی با تاکید بر این که جان مردم برای ما مهم است افزود: مردم هم باید درباره جانشان حساس باشند حاکمیت تمام کوشش را برای حمایت از مردم انجام می‌دهد آموزش‌ها و اطلاع رسانی‌ها صورت می‌گیرد مردم پیشگیری‌های لازم را کرده و مسائل بهداشتی را رعایت کنند. بدانند معاندان هم می‌خواهند آرامش جامعه را بر هم بزنند.

وی با تاکید بر این که مجلس و دولت کنار مردم هستند افزود: دشمن بعد از اعمال تحریم‌ها به دنبال تعطیل کردن کشور و زدن ضربه اقتصادی است پس باید حواسمان به نقشه دشمنان باشد البته که در عین حال در صورت نیاز باید برخی جاها قرنطینه و تعطیل شود این کار باید براساس تصمیمات داخلی و نه فشارهای سیاسی بیرون صورت گیرد.

جمالی با تاکید مجدد بر این که  مسوولان در کنار مردم هستند افزود: مردم مطمئن باشند که ما کرونا را کنترل می‌کنیم و شکست می‌دهیم کرونا ویروسی است که تاکنون ۴۰ کشور را درگیر کرده و مهمترین راه مقابله با آن پیشگیری و رعایت نکات آموزشی و بهداشتی است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.