جمشیدیان:ذوب‌آهن را نباید دستکم گرفت

۲۱م دیماه ،

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دربی اصفهان اظهار کرد: این مهمترین بازی ما در هفته‌های اخیر است چراکه در صورت برتری در این دیدار به طور حتم می‌توانیم در سه یا چهار هفته آینده به جایگاه اصلی خودمان برگردیم.

وی تصریح کرد: اهمیت این دیدار مانند یک فینال است، پنج سال است در دربی‌های اصفهان حضور داشته‌ام و بیشتر آنها را با برد پشت سر گذاشته‌ام و در چند بازی آخر خود برابر ذوب‌آهن نیز بازی‌های خود را نباخته‌ایم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار رفت دو تیم که با نتیجه چهار بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت ادامه داد: در همان بازی هم گفتم نتیجه آن دیدار می‌توانست با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان برسد ضمن اینکه در حال حاضر این تیم نسبت به آن دیدار تحول بسیاری داشته و اگر گمان کنیم که این تیم در انتهای جدول است و بازی آسانی در پیش داریم از هم اکنون سه گل از این تیم عقب هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در ترکیب بازی برابر ذوب‌آهن قرار دارید یا خیر تاکید کرد: به طور قطع در ترکیب اصلی این دیدار حضور ندارم و نسبت به این موضوع اطمینان دارم.

جمشیدیان اضافه کرد: به طور حتم تلاشم کم بوده که تاکنون نتوانسته‌ام در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم، باید تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم در آینده در ترکیب تیم قرار بگیرم.

وی با بیان اینکه از ابتدا هم مشکلی با سپاهان نداشته‌ام که بخواهد حل شود تاکید کرد: باشگاه به من گفت در این تیم بمان من هم ماندم و در این زمینه قانونی وجود ندارد که یک بازیکن به شرط فیکس بازی کردن در تیمی بماند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه فوتبال بالا و پایین بسیاری دارد افزود: امیدواری زیادی دارم که در ترکیب تیم در آینده حتی اگر برای یک بازی هم که شده قرار بگیرم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.