جمشیدی پس از استعفای ویسی: این استعفا را نشنیده می‌گیریم/ با قدرت از او حمایت می‌کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رییس هیئت مدیره باشگاه پیکان تهران گفت که با استعفای ویسی موافقت نمی‌کند و او قطعا در پیکان می‌ماند و قطعا این تیم با ویسی iبه موفقیت‌های خوبی هم دست پیدا خواهد نمود.

محمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزرای دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره استعفای عبدالله ویسی پس از شکست ۶ بر صفر برابر پیکان اظهار نمود: اولا این استعفا را می‌گذارم iبه پای حرفه‌ای گری و سلامت نفس ویسی. او یک مربی سالم و کاربلد است و باشگاه پیکان انتخاب خوبی داشته است. iبه هر حال با چند باخت پشت مربی‌مان را خالی نمی‌کنیم و این استعفا را نشنیده می‌گیریم.

جمشیدی ادامه داد: iبه محض اینکه این خبر را شنیدم با خود ویسی صحبت نمودم. iبه هر حال پس از چند باخت مربی در جو سنگینی از سوی بعضی مطبوعات قرار گرفت و این باخت ۶ بر صفر هم فشار بسیاری را وارد نمود و باید از این فشار خارج می‌شد. بنابراین تنها حرفی که می‌توانست بزند این بود تا از این جو رها شود. ضمن اینکه ویسی با این کار خواست تا دست هیئت مدیره باز باشد. اما من iبه عنوان رییس هیدت مدیره مخالف این استعفا هستم و وقتی با عزیزی خادم و شیعی هم صحبت نمودم آنها هم مخالف بودند. مطمئن باشید که مخالف رفتن او هستیم و با قدرت حمایتش می‌کنیم.

رییس هیئت مدیره باشگاه پیکان افزود: ما در تیم از جمله در خط دفاع مشکلاتی داریم که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم. iبه امید خدا بازیکنان هم در این تعطیلات روحیه خود را دوباره iبه دست می‌آورند. در اوایل فصل هم تیم ما خوب نتیجه نمی‌گرفت اما در ادامه iبهتر شد. iبه هر حال تیم ما جوان است و باید فرصت بدهیم. اگر بخواهیم مربی را تغییر دهیم تا وقتی که مربی بعدی انتخاب شود و بخواهد با شرایط تیم آشنایی پیدا کند همه چیز را iبه هم ریخته‌ایم. قطعا تیم ما با ویسی کارش را ادامه خواهد داد و با ویسی iبه موفقیت‌های خوبی هم می‌رسیم.

وی همچنین بیان نمود: این نتیجه شکست سنگینی بود و ما هم از آن ناراحتیم اما ببنید که یک مربی چقدر با اخلاق و سالم است که بعد از این باخت می‌گوید که خوشحال است هواداران پرسپولیس خوشحال از ورزشگاه خارج رفتند. این مساله نشان می‌دهد که عبدالله ویسی واقعا یک مربی حرفه‌ای است و نیاز iبه حمایت دارد. ما هم این کار را می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که برود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.