جمشید زارع به دلیل تشدید بیماری از پرسپولیس استعفا کرد

زارع سه شنبه شب به ایرنا، گفت: مدت ها است که به خاطر فشارهای بی اندازه و کار های سنگین باشگاه، بیماری ام تشدید یافته و طبق دستور پزشکان نمی توانم به تمرینات ورزشی خود برسم.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه گذشته به شهادت همه همکاران حتی روزهای تعطیل نیز مشغول رسیدگی به کارهای باشگاه بودم و در این مدت یک روز هم به استراحت نرفتم و از سلامتی خود غافل و بیماری ام تشدید یافت و پزشکان نیز ادامه این وضعیت را صلاح ندانستند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: به رغم میل باطنی تصمیم به استعفا و کناره گیری گرفتم و شب گذشته استعفای خود را تسلیم دوست ۳۰ ساله و همسنگر قدیمی ام

‘محمد رویانیان’ نمودم.

وی تصریح کرد: ای کاش می توانستم در فصل جدید سهم کوچکی در موفقیت های پرسپولیس داشته باشم و از این بابت از تمام هواداران تیم محبوب پرسپولیس عذر خواهی می کنم.

وی اظهار داشت: از بازیکنان، پیشکسوتان، کارکنان باشگاه و رسانه ها به ویژه محمد رویانیان که در این مدت به بنده لطف داشته اند، صمیمانه سپاسگذارم.

زارع که از مدیران باسابقه ورزش کشور است، همزمان با حضور رویانیان در باشگاه پرسپولیس کار خود را به عنوان قائم مقام باشگاه آغاز کرد و در طول این مدت بخشی از مسوولیت های مدیریتی تیم برعهده وی بوده است.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۶۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.