جمشید مشایخی به جشنواره فیلم کودک می‌رود

به گزارش روابط عمومی سیما، افسانه منادی کارگردان اثر با اعلام این خبر به سیما فیلم گفت: «محمدرضا خندان تدوین اولیه فیلم را به پایان رسانده است و نسخه اولیه در ۹۰ دقیقه به منظور بازبینی ظرف چند روز آینده تحویل مرکز سیما فیلم می‌شود.»

او ادامه داد:«فرم شرکت فیلم در بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان از سوی مرکز سیمافیلم ارائه شده است که امیدواریم به بخش مسابقه راه یابد. »

این کارگردان در ادامه گفت:« پس از اعلام نظرات گروه، خندان تدوین نهایی کار را آغاز می‌کند و بابک ربوخه نیز برای آن موسیقی خواهد ساخت. »

 قصه فیلم«اولین باران پاییزی» درباره پسر نوجوانی است که به دلیل مشکلات مالی ناچار می‌شود تا از یک پیرمرد نویسنده پرستاری کند. در ابتدا به دلیل تفاوت نسل‌ها و نگرشی که میان آن دو وجود دارد مشکلات و اختلافاتی میان‌شان به وجود می‌آید اما در روند داستان….

قصه «اولین باران پاییزی» دارای افت و خیزهای بسیار و کشش‌های دراماتیک جذاب است که هم برای نوجوانان و هم والدین حاوی نکات آموزنده خوبی است.

جمشید مشایخی، لیدا ملت، افشین نخعی، بنفشه عرابی، پوریا‌ پوربهرامی، مریم آردیش، مهتاب کرک وندی و بازیگر خردسال یاسمن جعفری در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارت است از: فیلنامه نویس و کارگردان: افسانه منادی، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: انوشه منادی، طراح گریم: امیر ترابی، مدیر تولید: ناصر مقدس، صدابردار: حسین تقوی، طراح صحنه و لباس: سامان .

 سال گذشته منادی با فیلم «یک اشتباه کوچولو» از محصولات مرکز سیما فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور داشت. 

 «اولین باران پاییزی» را نادر مقدس در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.