جمعی از نمایندگان مجلس با صدور نامه‌ای از ولایتی حمایت کردند

۲۱خردادماه،

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حمایت جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از علی‌اکبر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از حمایت جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از علی‌اکبر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم خبر داد و گفت: ۱۶۰ نماینده مجلس در نشستی از علی‌اکبر ولایتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم حمایت کردند.

متن نامه نمایندگان مجلس در حمایت از ولایتی به این شرح است:

“ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی؛

با توجه به اینکه در آستانه آزمون الهی بزرگی قرار داریم و در ادامه حماسه‌سازی‌های قبل ایران باید حماسه سیاسی رقم بخورد، از ملت بزرگ ایران جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب یک فرد اصلح جهت آینده اجرایی کشور دعوت می‌کنیم.

همچنین با توجه به تجارب ارزنده و شخصیت جامع آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی در مسئولیت‌های مختلف از جمله مسائل بین‌المللی و نظر به اینکه ایشان را امین مقام معظم رهبری و خادم ملت می‌دانیم و جهت ایجاد ثبات سیاسی و تامین دغدغه‌ها و مطالبات مردم این ظرفیت را دارا می باشند، انشالله می‌تواند شخصیت ایده‌آلی جهت ریاست جمهوری آینده ایران باشد”.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.