جمعیت حمایت از مردم بحرین پس از نماز جمعه حمایت قاطع خود از مظلومان را اعلام می‌کند

۲۱م دیماه ،

جمعیت حمایت از مردم بحرین با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که پس از نماز جمعه حمایت قاطع خود از مظلومان را اعلام می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بیانیه آمده است:

«هر کسی فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری و کمک می‌طلبد و به یاری او نرود مسلمان نیست. پیامبر اعظم (ص)

جامعه جهانی با وجود سر و صداهای کرکننده خود در لزوم دفاع از حقوق بشر و جلوگیری از تضییع حقوق جوامع مظلوم، همچنان چشم و گوش خود را بسته و رنج تحمیلی بر جوامع مظلوم را به نظاره نشسته‌اند.

دنیای غرب و استکباری بارها و بارها به خاطر دفاع جانبدارانه از غده بدخیم سرطانی و رژیم جعلی اسرائیل قطعنامه‌ها صادر کرده و مصوبه‌ها نوشته‌اند.

کشتار مردم مظلوم و بیگناه بحرین از طرف گروهی اقلیت در سرزمین آباء و اجدادی خودشان به وسیله‌ سلاح‌های مارک‌دار آمریکایی و انگلیسی و پول‌های بادآورده و بی‌رنج اعراب داعی اتحاد ملل اسلامی، همه و همه هدایایی است که سکوت در برابر ظالم به ارمغان آورده است.

از این رو فرصتی است بسیار مغتنم تا در روز ۲۸ صفر، همزمان با سوگ امت اسلامی در داغ جانسوز نبی‌مکرم اسلام (ص) و سبط گرامی‌اش حضرت امام مجتبی(ع) و روز همبستگی با مردم مظلوم بحرین، در جهت کوتاه کردن ایادی آل‌خلیفه و حمایت‌های آل‌سعود و ایجاد روحیه و انگیزه مردم مجاهد و عدالتخواه بحرین برای مقاومت و استمرار ایستادگی در مقابل ظلم‌هایی که بر ایتام آل محمد(ص) در این کشور می‌گردد، حمایت و همبستگی خود را اعلان داریم.

به همین منظور جمعیت حمایت از مظلومین بحرین در این روز گرامی همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه ضمن دعوت جهت تجمع عظیم در مصلی‌های نماز جمعه و محافل عزای سید و سرور عالمیان، رسول اکرم(ص) و سبط گرانقدرش در سراسر کشور حمایت قاطع خود را از مظلومین بحرین تا پیروزی نهایی را اعلان داشته و از درگاه احدیت استخلاص ایشان را از چنگال آل‌خلیفه مزدور طلب می‌دارد.»

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.