جمع‌آوری امضا برای برکناری علی کفاشیان

بینا- در حالی که علی کفاشیان ریاست خود را در فدراسیون فوتبال ادامه می‌دهد، برخی خبرهای پشت پرده حاکی از آن است که مدیران چند تیم لیگ برتری تحرکات پنهانی خود را آغاز کرده‌اند تا شرایط را برای برکناری علی کفاشیان فراهم کنند.

برخی از مدیران لیگ برتری با توجه به شرایط نامناسب تیم ملی، اختلافی که بین باشگاه‌ها و تیم ملی وجود دارد، برنامه‌های سازمان لیگ و برخی مسائل دیگر درصدد فراهم کردن شرایطی هستند تا مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال برگزار شده و شرایط را برای برکناری رئیس فدراسیون فوتبال فراهم کنند. گفته می‌شود یکی از کسانی که نقش پررنگی در این موضوع دارد مدیرعامل یکی از تیم‌های تهرانی است و البته برخی مدیران لیگ برتری هم درصدد هستند تا شرایط را برای برکناری کفاشیان فراهم کنند.

می‌گویند این مدیران در حال جمع‌آوری امضا هستند و گویا طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، برای این که مجمع فوق‌العاده برگزار شود دو پنجم ( سی نفر ) اعضای مجمع باید امضا بدهند و البته این کار با خواسته بازرس ویژه هم می‌تواند عملی شود.

از طرفی در این چند هفته در چند باشگاه لیگ برتری تغییرات مدیریتی ایجاد شده و اگر قرار باشد مجمع فوق‌العاده برگزار شود این بار هماهنگی بیشتری بین باشگاه‌ها و وزارت ورزش به وجود خواهد آمد که این موضوع یک خطر جدی برای کفاشیان محسوب می‌شود.

طبق آخرین اخبار گفته می شود فعلا آرای جمع شده دو رقمی شده است اما به نظر می رسد تا دیدار تیم ملی ایران با کره اتفاق خاصی روی ندهد. هم چنین گفته می شود جبهه ی وزارت ورزش به شدت به دنبال این است که این اتفاق را ممکن کند.

*گل

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.