جمع آوری آثار محلی کانون طراحان گرافیکی دومین جشنواره شکوفا

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ عنوان کرد:

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ شهرداری تهران گفت: دبیرخانه های کانون طراحان گرافیکی دومین جشنواره شکوفا در مناطق ۲۲گانه تهران در حال جمع آوری آثار شهروندان می باشند.

محمد باصری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر،افزود: جشنواره شکوفا در راستای حرکت در مسیر ایجاد یک شهر الکترونیک طراحی شده و به دنبال شناسایی استعدادهای شهروندان در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از آنها در حوزه مدیریت شهری است.
وی تصریح کرد: منطقه ۱۲ تهران به عنوان کانون تخصصی طراحان گرافیک یجشنواره شکوفا هدایت مناطق ۲۲ گانه تهران را در این رشته بر عهده دارد کههم اکنون تبلیغات برای ثبت نام شهروندان در کانون طراحان گرافیکی دومینجشنواره شکوفا در تمام محلات تهران انجام و آثار آنان دریافت می گردد.
باصری با اشاره به رویکرد کیفی سازی جشنواره دوم شکوفا گفت: برای افزایشکیفیت سطح مسابقات در منطقه برنامه های بسیاری داریم سال قبل با دانشگاههنر تفاهم نامه همکاری امضا کردیم که بخش داوری و دانشجویی کانون گرافیک را به کمک دانشگاه هنر برگزار کردیم که امسال نیز این روند به صورت کیفیتر دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در جشنواره دوم شکوفا بنا داریم بویژه در کانون طراحانگرافیکی از هنرستان های موجود در سطح منطقه به منظور بالا بردن سطح کیفی مسابقات بهره بیشتری ببریم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ شهرداری تهران با اشاره به شاخههای کانون طراحان گرافیکی جشنواره شکوفا گفت: کانون طراحان گرافیکیجشنواره شکوفا در ۵ شاخه طراحی جلد کتاب، طراحی پوستر، طراحی آرم ونشانه، خط و نقاشی و مبلمان شهری برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: تمام آثار از سوی شهروندان با گروه های سنی و تحصیلیمتفاوت ارسال می گردد و شهروندان عادی در کنار نخبگان گرافیکی در اولویتعضوگیری کانون طراحان گرافیکی قرار دارند.

نایب رئیس ستاد اجرایی کانون طراحان گرافیکی جشنواره شکوفا با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح منطقه گفت: سال قبل در اولین دورهجشنواره شکوفا بیش از ۴۰ کارگاه در زمینه کانون های مختلف در منطقهبرگزار کردیم که امسال نیز برپایی این کارگاه ها جزو برنامه های اجراییپیش بینی شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.