جمع آوری کمک برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی هلال احمر ،اهالی منطقه سعادت آباد تهران نیز طی فراخوانی ، به پای صندوق ها آمده و هدایای خود را به سازمان داوطلبان تحویل دادند.

به علاوه جمعی از ساکنان محله نیز با تکمیل فرم عضویت داوطلبی ‏ ، برای انجام امور عام المنفعه و خیریه به جمعیت هلال احمر پیوستند.

سازمان داوطلبان امروز با توزیع تراکت ‏ ، اطلاع رسانی محلی و استقرار صندوق های ثابت و سیار در سعادت آباد ‏ توانست کمک های قابل توجهی اعم از وجوه نقدی، لباس گرم ، موادغذایی فاسد نشدنی، زیرانداز، لوازم گرمایشی ، اسباب بازی و سایر اقلام مورد نیاز مردم رنج دیده و نیازمند حادثه اخیر را جمع آوری کند تا در روزهای آتی ، کاروان کمکهای بشردوستانه را با همراهی جمعی از هنرمندان ،‌به روستاهای زلزله زده استان آذربایجان شرقی اعزام کند.

لازم به ذکر است روند امدادرسانی و جمع آوری کمک های مردمی برای آسیب دیدگان زلزله اخیر آذربایجان شرقی توسط سازمان داوطلبان ، همچنان ادامه دارد.

به همین منظور هموطنان نیک اندیش و خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملت و کمک های غیر نقدی را به شعب و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سطح سراسر کشور اهدا کنند.

اجتمام**۹۱۸۵/۷۰۲۹**۱۵۴۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۴۴۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.