جمع آوری کالاهای فاقد شبنم از اول دی

این خبر امروز شنبه ۲۰م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

مدیر پروژه شبنم با بیان اینکه دور دوم کد گذاری کالاها در سطح عرضه مورد استقبال اتحادیه های مشمول طرح شبنم قرار گرفته است گفت: سایر واحد های صنفی مشمول طرح که تاکنون اقدام نکرده اند تا اول دی ماه فرصت دارند که نسبت به کد گذاری کالاهای خود در سطح عرضه اقدام نمایند.
روابط عمومی شبنم – غلامرضا نوری زاده گفت: از اول آذرماه بازرسان شورای اصناف در سطح بازار حضور خواهند یافت و اقدام به جمع آوری کالاهای مشمول شبنم که در فرصت مقرر کد گذاری نشده اند خواهند نمود.
وی افزود: در دور دوم کد گذاری کالا در سطح عرضه تلاش شد تا نقاط ضعف اجرای پروژه در دوره پیش بر طرف شده و نصب شبنم روی کالاها در اسرع وقت و با رعایت موارد امنیتی صورت گیرد.
وی ادامه داد : بارکد دوبعدی شبنم روشی آزموده و به روز برای شناسنامه دار نمودن کالا به شمار می رود که سبب می گردد فرایند ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار مسدود و پر بها شود.
مدیر پروژه شبنم گفت : با همکاری و همراهی فعالان و وارد نمایندگان قانونی کالا و اتحادیه های مرتبط این پروژه روند موفقی را پشت سر می گذارد و به سریعی شاهد بازاری شفاف ، امن و مدیریت شده در سطح کشور خواهیم بود.
وی گفت : شبنم ، پروژه ای ملی است که ثمرات آن در نهایت شامل حال مصرف نمایندگان نهایی کالا خواهد شد.
نوری زاده گفت : با وجود ثمرات مثبتی که شناسنامه دار شدن کالا برای فعالان قانونی بازار دارد بعضی از تولید نمایندگان داخلی به منظور شناسه دار شدن کالای خود و اینکه امکان بازشناسی کالای اصل از تقلبی فراهم شود برای دریافت شبنم اقدام نموده اند و این روند رو به پیشرفت است.
وی افزود: درج شبنم روی کالای تولید داخل مانع از سواستفاده از برند های خوش نام و مطرح شده و از سابقه نیک این کالاها پشتیبانی می گردد.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.