جمع آوری ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی برای دانشگاه احمدی‌نژاد

مدیر کل رسانه‌ای دولت دهم خبر داد:

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، گفت: نخستین جایی که در دانشگاه احمدی نژاد از آن بهره برداری صورت بگیرد مجتمع پزشکی است

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری نامه، وحید شاکری مدیرکل رسانه‌ای نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، با اشاره به آماده شدن دانشگاه احمدی نژاد گفت: رئیس جمهور پیشین ایران احکامی را برای اعضای دانشگاه صادر کرده است.

وی ادامه داد: شمس الدین حسینی، شمس اردکانی، بقایی و بهروز مرادی به ترتیب به عنوان رئیس مجتمع اقتصادی، رئیس مجتمع پزشکی، مدیر اجرایی و پشتیبانی و منابع انسانی منصوب شده‌اند.

سرپرست سابق شبکه ایران تصریح کرد: نخستین حکم از سوی احمدی نژاد  برای مجتمع پزشکی خورده است و به نظر می‌رسید نخستین جایی که از بهره برداری صورت بگیرد مجتمع پزشکی است.

 شاکری با اشاره به کمک‌های مالی مردم به دانشگاه رئیس جمهور پیشین ایران گفت: بنده دو هفته پیش خبر داشتم که ۶۰۰ میلیون از سوی مردم به حساب دانشگاه ریخته شده است. مردم از ۱۰۰ هزارتومان تا ۲ هزارتومان به دانشگاه احمدی نژاد کمک کرده‌اند.

گفتنی است که رئیس دولت دهم در روزهای پایانی دولت خود از تمایل برای ایجاد دانشگاه بین المللی خبر داده بود.

به گزارش ممتازنیوز؛ رئیس جمهور در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود در برنامه زنده ضمن اعلام خبر تأسیس دانشگاهی بین المللی با اعلام شماره حسابی از مردم خواست تا او را در جهت پیشبرد فعالیت‎های این دانشگاه یاری کنند.

پس از گذشت چند روز از صحبت‌های رئیس جمهور در تاریخ۱۷ مرداد تاسیس دانشگاه ایرانیان از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد موافقت قرار گرفت و روزنامه رسمی کشور نیز این مصوبه شورا را تایید کردند تا رئیس دولت دهم نشان دهد عزمش برای ایجاد دانشگاه ایرانیان و گردهم آوردن همراهانش در این دانشگاه جدی است.

در این میان بعضی از نمایندگان مجلس همچون عوض حیدپور زبان به اعتراض گشوده و با بیان این نکته که راه‌اندازی دانشگاه در تهران غیرقانونی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی که رئیس‌جمهور سابق ریاست آن را بر عهده داشته حق نداشته مصوبه‌ای دربارهٔ تاسیس دانشگاه داشته باشد از رئیس دولت یازدهم خواست تا مصوبه ایجاد دانشگاه برای رئیس دولت دهم را باطل کند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.