جمهوری آذربایجان از اقدامات تنش‌زا در منطقه اجتناب کند

۳۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه جمهوری آذربایجان نباید خنجری در دستان صهیونیست برای ضربه‌زدن به کشورهای مسلمان شود، گفت: جمهوری آذربایجان یکی از کشورهای مسلمان است که بیشتر از ۹۰ درصد آن شیعه می باشند و مقامات این کشور باید از اقدامات تنش‌زا در منطقه خودداری کرده و خود را عامل صهیونیست در میان کشورهای مسلمان قرار ندهند.

“عباسعلی منصوری آرانی” نماینده آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولین سفر وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان به رژیم صهیونیستی، گفت: توصیه ما به کشور جمهوری آذربایجان این است که از اقدامات تنش‌زا در منطقه خودداری کرده و امنیت منطقه را تحت‌الشعاع قرار ندهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری آذربایجان نباید خنجری در دستان صهیونیست برای ضربه‌زدن به کشورهای مسلمان شود، افزود: جمهوری آذربایجان یکی از کشورهای مسلمان است که بیشتر از ۹۰ درصد آن شیعه می باشند بنابراین مقامات این کشور باید از اقدامات تنش‌زا در منطقه خودداری کرده و خود را عامل صهیونیست در میان کشورهای مسلمان قرار ندهند.

نماینده آران و بیدگل در پایان خاطر نشان کرد: دیدار مقامات جمهوری آذربایجان با سران صهیونیست مورد قبول جوامع اسلامی نبوده چراکه مسلمانان باید با هم وحدت داشته باشند و در مقابل با دشمن مشترک خود که همان رژیم غاصب صیونیستی است مقابله کنند، نه اینکه ابزاری برای انجام اقدامات آنها در میان مسلمانان شوند.

گفتنی است؛ سفر چهار روزه وزیر خارجه آذربایجان به سرزمین‌های اشغالی، از روز شنبه آغاز شده و در این مدت وی با مقامات ارشد سیاسی و امنیتی صهیونیستی در جهت  تقویت روابط جمهوری آذربایجان و این رژیم و دیدار و گفتگو خواهد کرد.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.