جمهوری اسلامی ایران اقدامات تروریستی در سوریه را محکوم کرد

شنبه ۹ اردیبهشت – ۱۰:۳۵:۳۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- جمهوری اسلامی ایران عملیات تروریستی در مناطق مختلف سوریه را محکوم کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، “حسین امیرعبداللهیان “معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران گفت: طرف‌هایی که از ارسال سلاح به سوریه حمایت می‌کنند مسؤول کشتار مردم بیگناه سوریه هستند.
امیر عبداللهیان با بیان اینکه سوریه از مرحله بحران امنیتی به خوبی عبور کرده، گفت: با این وجود برخی طرف‌ها با ارسال سلاح به این کشور و اقدامات تروریستی به دنبال اهداف خاصی هستند.
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران افزود: طرح اصلاحات ” بشار اسد ” رئیس جمهور سوریه مناسب‌ترین راهکار در قبال سوریه است و مسئله سوریه صرفا راهکار سیاسی دارد.
امیر عبداللهیان با حمایت از مردم سوریه که همواره در محور مقاومت افتخار آفریده‌اند، مداخلات خارجی در این کشور را محکوم کرد و افزود: بیگانگان درصدد اجرای برنامه های خود در سوریه هستند.
پس از اعلام آتش بس در سوریه (در تاریخ ۱۲ آوریل) بر اساس طرح کوفی عنان نماینده مشترک دبیرکل سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه ، در عملیات مختلف تروریستی در شهرهای مختلف این کشور بیش از ۶۰ نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند .
براساس طرح ۶ ماده ای پیشنهادی “کوفی عنان” نماینده مشترک دبیرکل سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه، از ۱۲ آوریل در این کشور آتش بس اعلام شده است اما شورشیان مسلح از خروج ارتش از شهرهای سوریه سوء استفاده کردند و به عملیات تروریستی خود ادامه می دهند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۰۳۵۳۴۸۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.