جمهوری اسلامی ایران الهام بخش کشورهای منطقه/ گسترش موج دموکراسی خواهی در کشورهای اسلامی

۱۶م اسفند ،

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ یکی از عناصر مهم قدرت راهبرد الهام‌بخشی نیروهای مقاومت می باشند؛ ابزار مهم رهبر ظرفیت دفاعی کشور بوده و باید قرص و محکم گفت از نیروهای مقاومت دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، “علی لاریجانی” صبح امروز در همایش سراسری دفاع ملی و دفاع همه‌جانبه با بیان اینکه جریان جهانی در حال دور شدن از تک‌قطبی بودن است، اظهارداشت:‌ جمهوری اسلامی ایران از دیکتاتوری بین‌المللی جلوگیری کرد و این مسئله را در کشورهایی مانند لبنان، فلسطین و سوریه می‌توان ملاحظه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:‌ قدرت‌های منطقه‌ای در حال ظهور می باشند و دموکراسی‌خواهی در کشورهای اسلامی در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: قدرت‌های اسلامی متعادل در منطقه افزایش پیدا می‌کند و تنها راه حل رفع مشکلات سوریه افزایش دموکراسی است نه با زور و تفنگ بلکه با گفتگو و راه‌حل‌های دیپلماتیک.

لاریجانی با بیان اینکه غرب و قدرت‌های استکباری در حال توطئه‌سازی برای سرگرم کردن مردم جهان و دور کردن اذهان آنها از واقعیت شکست خود می باشند، افزود: مسئله هسته‌ای ایران، مسئله سوریه و اختلاف‌انگیزی‌ها بین اقوام و مذاهب از جمله این اقدامات است.

رئیس مجلس متذکر شد:‌ اصرار آمریکا برای مذاکره با ایران در شرایط کنونی برای لطمه زدن به تصویر ضداستبدادی و ضداستکباری ایران در بین جهانیان به ویژه کشورهای الگو گرفته از انقلاب اسلامی و جنبش‌های بیداری اسلامی است.

این خبر در حال تکمیل است…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.