جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های جدید زمین را به نفع حریف خالی نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های جدید زمین را به نفع حریف خالی نمی‌کند و ایران همواره اعلام کرده اهل منطق و مذاکره است

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با دور جدید تحریم‌های غرب علیه ایران و ادعای اشتون در خصوص ادامه گفتگوهای گروه ۱+۵ با ایران گفت: این گفتگوها از سوی کشورمان یکطرفه نباید قطع شود چرا که ایران همواره اعلام کرده اهل منطق و مذاکره است و اتحادیه اروپا نیز چوب خود را بالای سر جمهوری اسلامی قرار داده‌‌است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اتحادیه اروپا با تهدید و تحریم خواهان پیشبرد اهداف خود علیه جمهوری اسلامی است و این اتفاق سه دهه در ایران پیش آمده و این مواضع علیه کشورمان تازگی ندارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: جمهوری اسلامی هیچ گاه از حقوق حقه خود کوتاه نخواهد آمد چرا که استراتژی خود را در دستیابی به انرژی هسته‌ای و تمامی حقوق دیپلماتیک به روشنی بیان کرده و از این رو به هیچگاه از این حقوق عقب‌نشینی نمی‌کند.
 
نماینده اراک و کمیجان جمهوری اسلامی را دارای تفاوت‌هایی با دیگر ملل خواند و خاطرنشان کرد: ایران آزاداندیشی خود را در تمامی عرصه‌ها نشان داده است و از این رو هیچگاه محل گفتگو را به نفع حریف ترک نخواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.