جمهوری اسلامی ایران با عبور از تحریم ها به راه خود ادامه می دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ‘محمدرضا رحیمی’ این مطلب را عصر روز دوشنبه در همایش ملی تجلیل از قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد.

وی افزود: قدرت های ظالم این نکته مهم را نمی دانند که موتور محرک جمهوری اسلامی با خون شهیدان روشن شده و در حال حرکت است.

رحیمی با بیان اینکه انرژی این موتور محرک پایان ناپذیر است، گفت: پشتوانه جمهوری اسلامی نفس های گرم پدران و مادران شهدا است که برای بقای جمهوری اسلامی دعا می کنند.

وی در ادامه به سخنان سه سفیر اروپایی، آمریکای جنوبی و آفریقایی درباره آثار تحریم های اعمال شده علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: آنها نیز تاکید کرده اند که این تحریم ها بیشتر از آنکه برای ایران مشکل ساز باشد برای کشورهای غربی مشکل ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از این تحریم ها سرفراز بیرون خواهد آمد، گفت: ایران با تکیه بر قهرمانان، ایثارگران، آزادگان و از همه مهمتر با تکیه بر خون شهدا مسیر الهی خود را ادامه خواهد داد و توفقی در آن مشاهده نخواهد شد.

**ورزشکاران پیام رسان رسالت اصلی جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی هستند

رحیمی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی هرچه دارد از دو اصل مهم، امام (ره) و خون شهدای گرانقدر است گفت: امام راحل بوستانی را بر اساس مشی نبوی و امامت پروراند؛ با آبیاری این بوستان توسط خون شهیدان همچنان این نظام سرسبز و سرزنده جلوه گری می کند.

وی با بیان اینکه باید از مدال آورانی که در صحنه های ورزشی برای ایران موفقیت کسب کرده اند، پاسداری کنیم گفت: امروز میادین ورزشی همچون میادین گذشته جنگ تحمیلی است اما در جلوه دیگری.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: در آن زمان خون و ظلم بود، اما امروز رقابت، مقاومت و پیام های دوستی و برادری جای آن را گرفته است.

وی با بیان اینکه پیام جمهوری اسلامی در هرجای دنیا دوستی و برادری است، گفت: ورزشکاران پیام رسان رسالت اصلی جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی هستند.

سیام**۲۰۲۳** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۲۶۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.