جمهوری اسلامی ایران رقیب راهبردی غرب در تولید علم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سخن می‌گفت، تاکید کرد: همه اذعان دارند جهان در آستانه تحول است و عامل این تحول نیز انقلاب اسلامی ایران است و از دید غرب، ایران در حوزه‌های گوناگون پیشرفت‌هایی را حاصل کرده که اگر متوقف نشود می‌تواند معادلات جهانی را برهم بزند.

سردار جوانی پیشرفت‌های حاصل‌شده در حوزه‌های نظامی و دفاعی را ثمره هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: پیروزی در دفاع مقدس اعتماد به نفسی در ملت ایران ایجاد کرده که در سایه آن پیشرفت‌های نظامی و دفاعی حاصل شده است.

وی گفت: جنگی که از سوی رژیم بعث به ایران تحمیل شده بود در ادبیات حضرت امام خمینی(ره) تحت عنوان جنگ حق و باطل، جنگ نور و ظلمت و نبرد اسلام و کفر مطرح شد و رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و ولایت‌پذیری ملت ایران، آن را به دفاع مقدس تبدیل کرد و در این هشت سال، قدرت مطلق و لایزال الهی در کنار ملت ایران قرار گرفت و به پیروزی رزمندگان اسلام انجامید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به نورانیت و معنویت رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت:‌ رزمندگان اسلام شرط پیروزی خود را برخورداری از معنویت و ایمان می‌دانستند و بیان این مسأله در ادبیات رزمندگان و وصایای شهدا به خوبی مشهود است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.