جنبش‌ دانشجویی وابسته به جریان‌ها، تاریخ مصرف دارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: تشکل‌های دانشجویی که در دام سیاسی‌کاری افراد و احزاب دچار می‌شوند، باید به این امر توجه کنند که تا زمانی که تاریخ مصرف دارند، مورد توجه احزاب قرار می‌گیرند و به محض اینکه منافعشان تأمین شد، آن‌ها را به گوشه‌ای می‌اندازند.

“علیرضا کریمی”در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی مهم‌ترین ویژگی‌ جنبش دانشجویی است، گفت: زمانی که جنبش‌های دانشجویی به جریان‌های سیاسی خارج از دانشگاه‌ وابسته شوند، آرمان‌گرایی خود را از دست داده و به دنبال کسب قدرت می‌روند.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه عدالتخواهی ویژگی ذاتی دانشجویان آرمان‌گراست، اظهار داشت: آرمان‌گرایی یعنی تحلیل فضای موجود و حرکت به سمت وضع مطلوب در راستای گفتمان انقلاب اسلامی که نتیجه آن، رسیدن جامعه به یک تعادل مطلوب است.

کریمی با تاکید بر اینکه وابستگی دانشگاه به جریان‌های سیاسی فقط منافع این جریان‌ها را برآورده می‌کند، خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی که در دام سیاسی‌کاری افراد و احزاب دچار می‌شوند، باید به این امر توجه کنند که تا زمانی که تاریخ مصرف دارند، مورد توجه احزاب قرار می‌گیرند و به محض اینکه منافعشان تأمین شد،  آن‌ها را به گوشه‌ای می‌اندازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.