جنبش عدم تعهد نقشه راه عبور از بحران‌ها، ناامنی‌ها و رسیدن به جامعه‌ای عدالت‌محور

فروردین ۱۴۰۳

احمدی‌نژاد در دیدار سفیر تازه نپال عنوان کرد

رئیس‌جمهور کشورمان، جنبش عدم تعهد را نقشه راه عبور از بحران‌ها، ناامنی‌ها و رسیدن به جامعه‌ای عدالت‌محور و سرشار از صلح و آرامش دانست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری؛ “محمود احمدی‌نژاد” عصر امروز (شنبه) در دیدار بهارت راج پودیان، سفیر تازه نپال در ایران با اشاره به نقش مهم این کشور در جنبش عدم تعهد تأکید کرد: جنبش عدم تعهد نقشه راه عبور از بحران‌ها، ناامنی‌ها و رسیدن به جامعه‌ای عدالت‌محور و سرشار از صلح و آرامش است.

رئیس جمهور با اشاره به روابط رو به رشد ایران و نپال اظهار امیدواری کرد؛ روابط دو کشور در دوره مسئولیت سفیر تازه نپال در تهران نسبت به قبل توسعه و تعمیق بیشتری یابد.

بهارت راج پودیان سفیر تازه نپال نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به احمدی‌نژاد روابط دو کشور ایران و نپال را رو به گسترش دانست و گفت: کشور نپال برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو جانبه و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیاری قائل است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران جنبش عدم تعهد، نقش جمهوری اسلامی ایران را در مناقشات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه در سازمان جنبش عدم تعهد مهم و اساسی ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.