جنبش وال استریت در آغاز راه است/ رسانه های متعهد دست به دست هم دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید نظام الدین موسوی در جشنواره کاریکاتور وال استریت که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان اینکه جنبش وال‌استریت نشان داد لیبرال دموکراسی و نظام سرمایه‌داری از درون نابود شده است، گفت: حتی عناصری از درون سیستم آکادمیک آمریکا نظام لیبرال دموکراتیک و سرمایه داری را نقد می‌کردند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در غرب متاسفانه تحت سلطه صهیونیست هستند و کسانی که در واقع به اخبار و گزارش‌ها ضربه وارد می‌کنند صهیونیست‌ها هستند، اظهار داشت: صهیونیست هم در حقیقت مرکز ثقل لیبرال دموکراسی است. وال استریت؛ آنجایی که این جنبش در آن به پاخاست مرکز سرمایه‌داری و ثقل صهیونیست‌ها است که در آنجا دنیا و بازارهای جهانی را کنترل می‌کنند.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان با اشاره به اینکه جنبش وال استریت به نوعی متاثر از جنبش بیداری اسلامی است، افزود: شاید چند ماه قبل از وقوع چنین حرکت‌هایی در آمریکا و اروپا، رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که این حرکت بیداری به زودی به پایتخت‌های اروپایی نیز خواهد رسید و شاهد بودیم این حرکت اتفاق افتاد و این بیداری اسلامی که شکل گرفت بعد از مدتی نیز به پایتخت‌های اروپا رسید.

مدیر عامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌های غربی این اتفاق را سانسور کردند حتی به مردم گفتند اگر به خیابان‌ها بیایید شما را بایکوت می‌کنیم و این کار را نیز انجام دادند.البته رسانه‌های غرب نتوانستند جنبش وال استریت را سانسور کنند چرا که این صدا در جهان انعکاس پیدا کرد و قطعا این جنبش ادامه پیدا خواهد کرد و این آغاز راه است.

وی خاطرنشان کرد: باید از شکنندگی سیستمی که در دنیا خفقان ایجاد کرده حمایت کنیم و رسانه های متعهد باید  برای انعکاس فریادهای خاموش در دل آمریکا و غرب تلاش کنند.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان  گفت: اگر رسانه‌ها دست در دست هم بدهند رسانه‌های غربی و آمریکا  از عدم انعکاس فریاد مردم غرب و آمریکا احساس غرور نخواهند کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.