جنجال بر سر فیلم خودارضایی عضو زن شورای شهر در اسپانیا+تصاویر +۱۸

انتشار ویدئوی خودارضایی یک عضو زن شورای شهری در اسپانیا در سطح وسیع، باعث فراخوانده شدن شهردار این شهر به دادگاه شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که حدود یک ماه قبل ویدئویی خصوصی از اولیویدو هورمیگوس کارپیو (Olvido Hormigos Carpio)، سیاست‌مدار سوسیالیست در میان مردم شهر ۶۵۰۰ نفری یبنس در استان تولیدو در ۸۰ مایلی (حدود ۱۵۰ کیلومتری) مادرید پایتخت اسپانیا، پخش شد که وی را به صورت واضحی در حال خودارضایی بر روی تخت نشان می‌داد.

خانم کارپیو که متاهل و صاحب دو فرزند است پس از پخش این ویدئو که باعث پخش شایعات زیادی درباره‌ی او در شهر کوچک محل سکونتش شد، گفته بود که مخاطب آن هیچ‌کس دیگری غیر از شوهرش نبوده است. 

با این وجود، این ویدئو روز ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) بر روی سایت یوتیوب نیز قرار گرفت و به فاصله‌ی کوتاهی در سطح گسترده در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی در اسپانیا دست به دست شد تا این عضو شورای شهر مجبور شود استعفای خود را از عضویت در شورای شهر یِبِنِس اعلام کند.

به گزارش روزنامه اسپانیایی ال-موندو، کارپیو توزیع این ویدئو در اینترنت را حمله به حوزه خصوصی خود خواند و این ویدئو نیز به فاصله‌‌ی یک روز پس از اعلام شکایت هورمیگوس به سایت کالیفرنیای یوتیوب از روی این سایت برداشته شد.

او که یک معلم مدرسه ابتدایی نیز هست، اظهار داشت که به خاطر احترام به خانواده و حزب خود (PSOE) استعفا داده است.

هرچند که روز شش سپتامبراستعفای خانم کارپیو از سوی اعضای شورای شهر یبنس پذیرفته شد اما وی که بعد از این ماجرا وضعیت روحی بدی پیدا کرده، تصمیم گرفت تا عامل اصلی پخش ویدئو بر روی اینترنت را پیدا کند و به این منظور شکایتی را تسلیم پلیس مدنی شهر کرد. او مدعی شده که ای-میل حاوی ویدئو برای اولین بار از داخل سالن شورای شهر فرستاده شده است.

به دنبال این شکایت، روز ۱۱ سپتامبر، پدرو آسِوِدو، شهردار محافظه‌کار شهر یبنس از «حزب مردم»، برای تحقیقات بدوی به دادگاه فراخوانده شد تا اطلاعاتش را در این باره که فیلم خصوصی عضو شورای شهر چگونه به اینترنت راه پیدا کرده ارایه دهد.

با این وجود بر اساس گزارش آژانس خبری EFE، مقامات دادگاه گفته‌اند که شهردار هنوز به چیزی متهم نشده و تنها برای ادای پاره‌ای توضیحات و به عنوان مطلع احضار شده است.

به آقای آسودو که باید روز ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) در دادگاه حاضر شود توصیه شده که وکیلش را نیز همراه خود بیاورد.

بازپرس، یک بازیگر فوتبال محلی و یک دوست صمیمی عضو شورای شهر را نیز در این پرونده متهم کرده است.

از سوی دیگر، آخرین خبر در خصوص استعفای اولیویدو هورمیگوس کارپیو حکایت از آن دارد که وی پس از مخالفت مقامات حزب، از استعفایش منصرف شده و می‌خواهد به فعالیت خود به عنوان سیاست‌مدار و عضو شورای شهر ادامه دهد.

او با قدردانی از کسانی که در این چند روز از او حمایت کرده‌اند از رسانه‌ها خواسته که از این به بعد بر روی «مشکلات واقعی شهروندان» تمرکز کنند.

ویدئوهای سکسیِ لو رفته در سراسر دنیا عمر سیاسی بسیاری از سیاست‌مداران را به پایان رسانده‌اند.

سیاستمدار هندی، آبیشک مانو سینگهوی ۵۳ ساله، یکی از سخنگویان ارشد حزب کنگره، پس از اینکه ویدئویی از او در حال سکس با یکی از زنان نماینده در دفتر حقوقی خودش پخش شد، مجبور به کناره‌گیری از پست خود و ریاستش بر کمیته پارلمانی قانون و عدالت شد.

در سال ۲۰۱۰، رهبر اصلی‌ترین حزب سکولارِ اپوزیسیون دولت ترکیه، دنیز بایکال پس از پخش ویدئویی در یوتیوب که او و یک زن را در اتاق خواب نشان می‌داد مجبور به استعفا شد. او که مردی متاهل است خود را قربانی یک توطئه می‌داند.

پس از آن در ۲۰۱۱، ده سیاست‌مدار بلندپایه ترک پس از آنکه رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که در اینترنت ویدئوهایی مخرب از قانون‌گذاران حزب کنش ملی به دست آمده مجبور به استعفا شدند. این ویدئو‌ها در خانه‌ای تهیه شده بود که آنان برای روابط خارج از زناشویی از آن استفاده می‌کردند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.