جنجال رسانه های ایتالیا دربارهٔ پاپ: آیا او شیطان خارج می کند؟(+عکس)

۳۱اردیبهشت،

پاپ پس از یک گفتگوی کوتاه با آن کشیش دست های خود را روی سر آن نوجوان گذاشت. بعضی رسانه های ایتالیا مدعی شدند که پاپ با این عمل و وردهایی که می خواند شیطان را از وجود آن نوجوان خارج می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ یک حرکت دعای پاپ فرانسیس رهبر تازه کاتولیک های جهان، سوژه جنجالی رسانه های ایتالیا شد.

 در جریان حضور یک شنبه هفته جاری پاپ در میدان سن پترز واتیکان، این رهبر روحانی با کشیدن دست روی یک پسر نوجوان بیمار ومعلول برای او دعا کرد اما بعضی رسانه های ایتالیا مدعی شدند که پاپ با این عمل و وردهایی که می خواند شیطان را از وجود آن نوجوان خارج می کند.

پاپ روز یکشنبه هنگامی که از خودروی مخصوص خود در میدان مرکزی واتیکان پیاده شد به سمت نوجوانی رفت که روی یک صندلی چرخدار نشسته بود و کشیشی پشت سر او ایستاده بود ؛ پس از یک گفتگوی کوتاه کشیش با پاپ، رهبر کاتولیک های جهان دست های خود را روی سر آن نوجوان گذاشت و آغاز به خواندن دعا کرد.
 
برخی رسانه های ایتالیا با انتشار یافتن تصاویر این اقدام پاپ نوشتند که او با این شیطان را از وجود آن پسر نوجوان خارج کرده است، اما فدریکو لبماردی سخنگوی واتیکان با تکذیب این ادعا گفت که پاپ پس از اینکه کشیش مزبور به او می گوید که برای بیماری آن نوجوان بیمار دعا کند ، برای او دعا می کند.

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان اخیرا پس از کناره گیری پاپ بندیکت شانزدهم رهبر سابق کاتولیک های جهان، به جای او نشست.

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.